Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Ατακες Βασιλη Κουκουρα (Μανθος) απ'το "Κωνσταντινου κι Ελενης"

-Χρονια πολλα βρε κουτο!

-Παμε μια βολτα με την Πορσε;

-Εμπρος...Χα,σας ξεγελασα,δεν ειμαι ο Μανθος,ειμαι ο αυτοματος τηλεφωνητης,αν εισαι η μοναδικη μου αγαπη αφησε μηνυμα λατρειας.

-Κυριου Μανθος δεν εινι ιδω,εγκω Φιλιπινεζο υπηρετη!

-Ονομα_Γκομενας μοναδικη μου αγαπη!

-Ο Μανθος Φουστανος βαζει κερατο,δεν του βαζουν!

-Πορνη,ποση ειναι η ταριφα σου;

-Τι την σκεπαζεις με κουβερτα ρε Κωνσταντινε;Στριπτιζεζ ειναι οχι σεισμοπληκτη.

-(Πεγκυ)Μανθουλη μου,θα με πεταξεις;
-(Μανθος)Στα σκουπιδια!

-Τον Μιαουλη δεν τον βαζω πουθενα.Εσενα θα βαλω στο δωματιο μου και θα με πρηξεις.

-Με συγχωρειτε,γεροντα,...

-Πουρογρια!

-Πως θα θυμηθουμε τα παλια ρε Σισυ μου αν δεν πεσει κι ενας πηδουλος;

-Μεγαλωσα τωρα πια,ωριμασα.Ειναι ζητημα αν βγαινω με 4.Ελα να το κανουμε πενταδα.

-Εισαι αρρωστη Πεγκυ.Δεν γινεται να με αφηνεις για καποιον που το κανει χειροτερα απο εμενα...γιατι καλυτερα απο εμενα δεν το κανει κανεις,ε Κωνσταντινε;

-Σ'αφηνω τωρα,ηρθε η Φιονα.Εχει να γινει του Αφιον Καραχισαρ!

-Πεγκυ;Με ποιο δικαιωμα με παιρνεις τηλεφωνο;Με ποιο θρασος μ...Να ερθω απο το μπαρ;Δεν θελω ποτε να ξανακουσω την φωνη σου!Ερχομαι!

-Ρε Κωνσταντινε που πας ετσι με την ρομπα;Θα γινεις ρομπα!

-Καλωσηρθες στο club των πηδηκουλων!

-(Κωνσταντινος)Θα πηδηξω απ'το παραθυρο.Ή μαλλον πηδα πρωτα εσυ και μετα θα πηδηξω εγω να πεσω πανω σου στα μαλακα.
-(Μανθος)Τι λες ρε Κωνσταντινε που θα κανουμε τωρα και τις Σουλιωτισες!

-Ο πατερας μου θελει να κανουμε εισαγωγες φωκιοτομαρα.

-Οι Λαπωνες θελουν τοτε γιατι μετα εχουν ανακαινιση στα ιγκλου τους.Θα βαψουνε λαδομπογια τον παγο και θα κανουνε αποψυξη.

-Δεν το βλεπω ανασταση,σταυρωση το βλεπω...

-Η λαμδα εγινε ωμεγα.Τελειωμενη αλφαβητα.

-(Κωνσταντινος)Σεξομανη,αργοσχολε αλλα παρ'ολ'αυτα μοναδικε μου φιλε χρειαζομαι την συνδρομη σου.
-(Μανθος)Γιατι,περιοδικο εισαι;

-Εισαι η μοναδικη γυναικα της ζως μου

-Εχω 3 χρονια να κοιμηθω με γυναικα.

-Εχω ενα βαρος στο κεφαλι μου.Τι εχω;Τα κερατα μου εχω!

-(Κωνσταντινος)Το κομμα θα λεγεται Βυζαντινη Αναγενηση,ΒΥΖ.ΑΝ!
-(Μανθος)Κωνσταντινε συνελθε γιατι θα τραβαμε τα βυζαν μας!

-Τα μπετα στην κρεβατοκαμαρα επαθαν νευρικη κριση απ'τον σεισμο.

-Εμπαινε μεγαλε,ξεσκισε τους τα βαρδουλα!

-Δεν θα το ξανακανω,στ'ορκιζομαι στην Πορσε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου