Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

Ατακες Μαριας Λεκακης (Πεγκυ) απο "Κωνσταντινου και Ελενης"

-Σκυλες της λυσσας!

-Εχω σαιξπηρικο διλλημα μεσα μου.Πως αναρωτιεται ο Αμλετ "να ζει κανεις ή να μη ζει;".Ετσι κι εγω αναρωτιεμαι "ειναι μονογαμικος ο Μανθος ή σαβουρογαμικος;"

-(Μπατσος)Ειμαι το καλυτερο καθαριστικο του σωματος.Αφου στο τμημα ολοι με φωναζουν ο Ακουαφορτες.
-(Πεγκυ)Βγαινετε και σε αρωμα λεβαντα;

-(Πεγκυ)Να σας παιξω λιγο;
-(Ολο το μπαρ)Οχι!
-(Πεγκυ)Εχετε βαλετε και τους πελατες στο κολπο;

-Κυριε βυζαντινοτετοιε...

-Ω ταφε μου,κρεβατι νυφικο,σπιτι μου στη βαθια την γη κι αιωνιο κελι μου...

-Στην Μοσχα αδερφες μου,στην Μοσχα!

-Πεγκυ Καρρα,γνωστη ηθοποιος.

-Ενα πραγμα θα σου πω και μην τολμησεις να με αμφισβητησεις!Τα μπετα δεν παθαινουν νευρικη κριση!

-Την φορας και πετας.

-Μ'ενοχλει το πουλι σας!

-Θα περασω εξω αφου πρωτα σας δωσω το πουλι στο χερι.

-Ο Μανθος;Να ξαναβαλω τ'αγγουρια!

-(Πεγκυ)Φυσικα Ελενη μου κι εχεις προσοντα.Πρωτον εισαι καλοκαρδη.Δευτερον εισαι καλοκαρδη και τριτον,εχεις καλη καρδια.
-(Ελενη)Συγγνωμη,το δευτερο ποιο ητανε;
-(Πεγκυ)Η καλοκαρδοσυνη σου!




-(Μανθος)Ε ναι,βεβαια,Νεα Ζηλανδια ημουνα,οχι Ινδια.Μπερδεψα τα -δια.
-(Πεγκυ)Μηπως παιζεις κωμο-δια;

-Αφου ειχες γκομενα τον βυζαντινοτετοιο ρε,εμενα τι με ηθελες;Εισαι και λεσβια;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου